Рекламирање на IDIVIDI
Посетеност на IDIVIDI
- 3.000.000 отворени страници (pageviews)/месец
- 800.000 посети (visits)/месец
- 250.000 единствени посетители (unique visitors)/месец
банер позиција |
димензии (пиксели) |
max. капацитет ** |
CPM цена без ддв: (денари/1000 прикажувања) |
CPM цена со ддв: (денари/1000 прикажувања) |
1 |
728x90 |
40KB |
200 |
236 |
2 |
541x67 |
40KB |
170 |
201 |
3 |
541x67 |
40KB |
160 |
189 |
4 |
541x67 |
40KB |
150 |
177 |
5 |
125x170 |
40KB |
100 |
118 |
6 |
300x250 |
40KB *** |
200 |
236 |
Флоатер |
300х300 |
100KB |
900 |
1.062 |
Preloader (takeover) |
780х400 |
100KB |
2.500 |
2.950 |
други видови рекламирање |
димензии (пиксели) |
max. капацитет ** |
Цена без ддв |
Цена со ддв |
Комерцијален (PR) текст |
/ |
/ |
6.500 денари/ден |
7.670 денари/ден |
Брендирање |
~1900x700 |
250KB |
35.000 денари/седмица |
41.300 денари/седмица |
Банери на:
- мобилна верзија на ИДИВИДИ
- мобилни апликации за Android и iOS
|
320x50 |
40KB |
100 денари/1000 прикажувања |
118 денари/1000 прикажувања **** |
** |
Согласно препораките на:
|
*** |
Секој банер кој е поголем од 400KB, се наплатува дополнителни 30% од цената. |
Изработката на банер не е вклучена во цената.
CPM (Cost Per Mile) е цена за 1000 прикажувања на банерот.
Сите банери, освен комерцијален текст и брендирање, ќе бидат прикажувани на сите ИДИВИДИ страници (насловната, категориите, вестите итн.). Таргетирањето е можно според содржините на ИДИВИДИ со помош на ограничувања за приказ на банерите по категории. Овој начин на таргетирање не се наплатува дополнително. Секое ограничување банерот да се појавува само на насловната страна, ќе се наплатува дополнителни 30% од цената.
Roll Down и Roll Side банерите чинат дополнителни 50% од цената.
Контакт
email: marketing@idividi.com.mk
телефон: (02) 3242600
Спецификации
Комерцијален (PR) текст
Комерцијален (PR) текст се објавува 24 часа на насловната страница, и во текстот ќе стои наднаслов „Комерцијален текст“. |
|
Брендирање
Брендирањето подразбира дизајнирана позадина на целата веб страница. Димензии за брендирана позадина можете да симнете ТУКА. |
|
Roll Down и Roll Side банер
Банерот ја зголемува својата површина исклучиво на акција на посетителот (mouse over или mouse click), а се затвора на mouse out. Вкупната површина која на отворениот банер не смее да надмине 250% од првичната површина и не смее да покрива други банер позиции. |
|
Лебдечки (floater) банер
Floater банер мора да содржи јасно и постојано видливо копче за негово затворање. Неговото прикажување е ограничено на 10 секунди, доколку претходно посетителот не го исклучи сам. |
|
Takeover банер
Takeover банерот го покрива речиси целиот екран и се прикажува пред да се вчита страницата со содржини. Банерот мора да содржи јасно и постојано видливо копче за негово затворање. Неговото прикажување е ограничено на 7 секунди, доколку претходно посетителот не го исклучи сам. |
Видео банер
Видео банер вклучува видео player со задолжителни команди за стоп/play и за нагодување на звукот. Видео клипот може да стартува сам, но звукот исклучиво по барање на посетителот (со клик на копчето unmute). |
Технички напомени за флеш банери
Frame rate на флеш банерите не треба да надмине 24 frames/sec заради одржување на перформансите, а препорачано е да биде 12 frames/sec.
Пожелно е, покрај флеш банер да се достави и слика од банерот (во иста димензија) како замена на банерот за оние посетители кои немаат поддршка за Javascript или инсталиран Flash plug-in.
Вчитување на фајлови од други домени не е дозволено.
Визуелниот изглед на банерите не смеат да имитира содржини на IDIVIDI.
Линкот е задолжителен и за ActionScript 2.0 треба да биде поставен со помош на следниов код:
on (release) {
if (clickTAG.substr(0,5) == "http:") {
getURL(clickTAG,clickTARGET);
}
}
Во случај на ActionScript 3.0, линкот треба да биде поставен со помош на кодот (и button објектот да биде именуван myButton_btn) или информациите на www.flashclicktag.com.
Примери на функционални flash банери можете да симнете ТУКА.